chicago baby!

Yes, åker till Chicago imorgonbitti och kommer hem på söndag kväll. Det är organisationen som annordnar och de hade fyra platser kvar så jag hängde på. Alla andra här i allegan åker men eftersom att det bara är boys så tänkte att det inte skulle bli så värst roligt för mig liksom. Vem skulle jag dela rum med liksom. Haha. Men Colleen och Stivie(cols dotter) ska också med nu så jag hänkar. Vi ska hinna med massor av saker och jag ska försöka ta mycket bilder. Datorn stannar hemma tror jag, ja den får iallfall inte plats nu.

Amber slutar jobbet kl 7, om exakt 4 minuter och då kommer hon och hämtar mig. Ska hem till Gramma Leddie och ha det mysigt, Kail och Lnady kommer också men senare. Ska visst äta pizza också, kall ikväll. Då det är det "bästa sättet att äta piza på". Ja, vi får väl se. Stannar över natten där så någon liten själ får äran att gå upp kl 6 och skjutsa mig till skolan där Colleen, Stevie, Sunny and Sasch hämtar mig. Heheheee, they better get up.

Love



Kommentarer
Postat av: Karin

Ha en härlig Chicagokväll. Kärlek!

2009-11-21 @ 07:50:55
Postat av: Kicki

Vilket äventyr!

Skönt att få träffa andra som är i samma sits som du, både utifrån att bo i annan familj och i själva tiden!

Jag lämnar själv sällan Tyresö-Farsta-Tyresö-routen! Ska försöka ta mig till IKEA för att fylla på ljuslagret då det är mörkt och regnigt!!!

kramar Hoflings

2009-11-21 @ 11:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0