the weekend is over

Underbar helg minst sagt. I fredags åkte jag in till kajen i the old town och mös med tessituss, mattis och andra randoms. Sen åkte vi tre hem hit och grillade + att oväntat folk kom på besök och vi hade det riktigt bra. I lördags jobbade jag .... som vanligt mycket folk men pga maraton så var det extra mycket i mitten av mitt pass. After work åkte jag hem snabbt som tusan och fixa och trixa lite, sedan vidare till charlie med marris och där va vi hela kvällars med andra människor. Mys de också kan jag lova. Till natten hamnade hela halva gänget, tones, jag, marcus, hampus&oscar, i marcus bod, det va iof mindre mys vissa stunder, klibb och varmt, men annars va det ju bra. Nu till dagen. Jag och tones drog oss till centrum när vi vaknat och köpte morsdag present och sen gick vi från centrum ända hem, believe it or not. Sen har vi baar solat och badat vattenspridare mest hela dagen, himla kul faktiskt. fast mindre kul är ju att jag inte fått någon färg alls. Vad händer liskom!? .... aja det kommer väl.

lite bilder kanske kommer sen när tones skickat över dem. hare *flört*


Kommentarer
Postat av: tess

haha call them randoms, but me love them anyway

2009-06-02 @ 12:30:46
URL: http://thensta.blogg.se/
Postat av: wman

haha, men de va inte vilka randoms som helst, härliga sådana!

2009-06-02 @ 22:27:02
URL: http://westman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0