regn&rusk

Igår var det strålande sol. Vi gick i shorts och t-shirt. Låg i solen för att få en bränna på kroppen och huvudet hängde med hela dagen. Idag är det regn och grå himmel. Filtar och tv tittande är sysselsättningen och huvudet dunkar och halsen gör ont. Usch, vad händer med vädret. Ligger allstå nu i soffan och degar. En liten sjukling blev jag över natten så soffan har vart min räddning idag. Klagar gör jag också, lite sådär för mig själv ... Jag missade idrottsdagen men det gjorde iaf inte så mkt dock fick jag veta nu senare att vår klass kom 2a i tävlingen och det är ju alltid kul.

Imorgon är jag mer eller mindre tvungen att ta mig till skolan, vi har matte nationella, usch på det också. Ska nu fortsätta mitt tv tittande. C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0