it´s quite cool

i cdnuolt blveiee taht i cluod aulaclty uesdnatnrd waht i was rdanieg. the phaonmeal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rsheearch at cmabdgire uinervtisy, it dseon't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae. the rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pbeorlm. tihs is bcuseae the huamn

that´s pretty cool, isn´t it? Och coola tessi va det som skickade det till mig. Just för tillfället sitter jag och dricker tee med himla mycket honung i och tittar på när min syster syr fast knappar på en jacka. Dessutom kan jag inte bestämma mig om jag ska köra skiten ur alla på idrotten imorgon eller om jag ska skippa den helt. Cooling va? Vill skippa den då det vore himla skönt att inte släpa på en tung väska. Men. Fredo ska hopppa in som idrottslärare (good luck) och det är lite läskigt, Vettefasiken hur det ska gå. I´m gonna die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0