party för hela slanten

Yes, igår va det 50 års fest här i huset, pappa va det som firades. Mycket folk och roligheter vart det. Jag, tess, fanny och cassandra va "personal" och skoja inte vad snygga tröjor vi hade. Myckat av allt va det iallfall och det får ni väl tolka hur ni vill tycker jag. Efter vickningen som bestod av korvars så drog vi oss till sängs samtidigt som solen va på väg upp. Härligt, men mindre härligt just nu. Ögonen slocknar nog när som helst så sängen vore ju ett bra alternativ faktiskt. 

Imorgon är det fridrotsdag som gäller och jag har självklart skrivit upp mig på de mest krävande grenarna så som 800 meter, längdhopp mm. Nej. Kula och spjut om jag ska tala sanning. Men nu ska jag snacka lite med min vännor och sen sleepy time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0