home alone

Looking forward for the weekend. Lutar åt att det blir grillning hos mia i nynäs på fredag. Mys. På lördag jobbar jag och sedan hoppas jag på ngt kul, inga planer ännu. Söndag, dagen D, ska ge mig iväg på infomöte om high school year med alla andra ungdomar. Himla spännande, men även ett engelska prov ska skrivas vid detta tillfälle men det skulle tydligen inte vara svårt alls så hållar tummarna för det!

Gotland va naaajs, sol och allmänt härligt. Inget bad dock då tessimaaaan har gått och blivit en attans liten badkruka. Själv säger hon att hon blev det för ett ganska långt tag sen men jag tror bara hon är rädd för klatt vatten! NP engelska imorogn, good luck till alla ettagluttare(så kanske det bara heter när man börjar första klass, ettan,?) där ute!




picnic



we love shoes, don´t we?!



bara för att vi är söta!

Kommentarer
Postat av: tess

We sure do love shoes, och såklart är vi söta tss haha pinsamt :D

2009-05-10 @ 23:20:55
URL: http://thensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0