gålö the whole day

Dagen har vart skööön. Gålö hela dagen med kassen och orreeeee. Mysigt va det faktiskt, körde burken på "rasten", himla kul! Sen fickade vi också tång i vattnet, eller vi håvade men fiska låter lite roligare. Sen gick vi också en rejäl bit till bussen i stövlar och det va ju inte det skönaste kan jag ju säga, thank u god att jag hade andra skor med mig. Har nu också hunnit vara en timme eller så på gymmet med sis, Nu väntar duschars och sen är det Grey´s folks, Cya!
lite bilder från hemvägen langar jag ut också! 
 
        
ett, tones och marris väntar på bussen          
två, affe och gänget på språng

tre, så himla häftig alltså!                       
fyra, min kväll är planerad + Grey´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0