DH&(lite)sommarplaner

Edie dog. Gosh, synd det ... Jaja livet forstätter som vanligt iallfall. Hehe, men alla måste väl ändå tycka att det var lite tragiskt eller (?)

Skrev föresten mitt sista prov idag, nationella i matte och det gick väl sådär. Nu har vi bara svenskan som ska in imorgon (done) och ett samhälls seminarium sista veckan, + att vi har projektvecka nästa vecka men det blir nog chill med några få uppgifter. Niiice, snart slut på eländet och sommaren väntar och sen drar jag. Shit, lite läskigt när jag tänker på det men det kommer att bli awesome, hoppas jag. Föresten så har jag nu lite mer precisa planer för sommaren om jag nu kan kalla det så(?). Först äre iallafall gotland den 12 till 16 juni med några underbara männsikor. Sen ska jag jobba en period på sammanlagt tre veckor men vet inte än så mycket mer om det. Vecka 30 och 31 är det gotland med min familj som gäller och hoppas att någon skön flicka eller pojke är där samtidigt så jag får lite kul under den tiden. Annars så ska jag ta vara på tiden med familjen just då för sen ska jag bara hem och packa och sen åka bort tio månader.

Nu äre god natt som gäller så dröm sött folks!




en liten sommarbild på moi!

Kommentarer
Postat av: A

hej jag hade också tänkt att åka till gotland, men det e ju 18års gräns eller ännu högre på alla boenden å vi e 2 st 16åriga tjejer... hur har du hittat någonstans att bo??

2009-05-20 @ 12:43:35
Postat av: wman

ja jag vet men vi ska tälta någonstans, inte på camping alltså :) + att vi har hus där så skiter det sig så kan vi alltid bo där :)

2009-05-21 @ 13:32:15
URL: http://westman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0