Desperate atm

Idag har vi varit på muséeum igen. lite roligar idag men fortfarande ingen höjdare. Armémuséeumet var det, krig och sånt liksom. Inte riktigt det jag skulle ägna mig till som äldre men för en timme sådär va det väl okej. Efter det stannade jag och Jenny kavr i stan och härligade (hade det härligt i solen, shit va bra ord egentligen, härligade oss) oss i solen men det blåste kanske lite väl mycket ibland. Va också och vaccinerade mig. Andra sprutan på Hepatit B och Fästing och ja det känndes lite faktiskt ... But good thing i´m tough .. ppfft. 

Inget blev inhandlat från staden idag men spenderade dock lite penagar på McDonalds, i like. men nej skärpning. Kommer ändå lägga på mig x antal kilon i USA så varför göra det nu liskom. Shit, tänk om jag kommer hem och är alldeles fet ... oh gosh, får hålla mig ifrån sånt skit, lite självdiciplin liskom. Ja så får det bli. Smaka kan jag ju men inte varje dag. Men starbucks är ju ändå så underbart. Strawberry cream, mm! Nej nu babblar jag ju massor bara. Det skulle nog kunna bli ett helt inlägg om det här men inte idag. DH rullar på för fullt här så sista minuterna ska jag seC ya guys!


Oh gosh, ... ?

Kommentarer
Postat av: tess

Hahaha älskling, (absolut inte för att få dig att stanna i sverige, för det vill jag ju verkliiiiigen inte) men du kommer fan bli smällfet i det där USA!

2009-05-27 @ 18:16:20
URL: http://thensta.blogg.se/
Postat av: wman

hahahahhahaha, neeeej! usch&fy&blä

2009-05-31 @ 19:46:50
URL: http://westman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0