yes!

Den bästa dagen verkligen. Först matteprov som gick helt okej, fick vg på sh provet, också helt okej, skrattat mig genom resten av dagen med lojs och miuutttt och sen när jag kommer hem .... nu kommer det bästa. Jag ska till USA i tio månder, ja ni hörde rätt, tio månader. Åker nämligen som utbytesstudent nu efter ettan och komemr tillbaka till tvåan (går då med 93:orna). Kan inte riktigt förstå det själv faktiskt, har inte hunnit smälta det än liksom men gosh vad stört det är. Kommer hem och tittar i bervlådan. Ser ett kuvert med "explorius loggan" på. Springer in. Öppnar kuvertet & ser " Anna, du har blivit antagen för ett high school år i usa med explorius". Resten av dagen har jag bara gått runt med ett stort smile och bättre kan det inte bli tänkte jag. Men. Jodu, nu ska vi svulla fofflor här hemma enligt min mimi eftersom att det är the Våffeldagen idag. Imorgon kommer det här vara det ända jag snackar om kan jag säga, men stå ut people. Dusch & våfflor på G nu, pysssss


Kommentarer
Postat av: nellie

HOPPAS DU HAMNAR I SAMMA KLASS SOM ÄCKEL REBECCA OCH SOFIA ANNA NÄR DU KOMMER TILLBAKA! svikare:(

2009-03-25 @ 22:03:12
Postat av: westman

hahaha, vaddå ska dom gå på fria menar du :O be happy, don´t worry ;)

2009-03-25 @ 22:26:48
Postat av: nellie

ingen aning,,, men som straff tycker jag att ni ska hamna i samma klass!

2009-03-25 @ 23:37:31
Postat av: westman

haha, ajdå. det skulle inte bli roligt det!

2009-03-26 @ 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0