Workout&bio

Morgonen till ära blev det ett pass på friskis och nu i efterhand är jag helt slut. Ska ta mig något smått att äta hade jag tänkt, iallfall så att min mage slutar att skirka (?) . Gårdagskvällen (kna man säga så) var mysig. Det blev inte bowling som planerat utan hemma kväll hos Lojs istället. När vi kom på att det va Let´s dance final så kunde vi ju inte missa den. Jag, Marris, Lojs och Sofia satt bänkade framför tv:en och svullade riktigt ordentliget. Tror nog att alla kände för att s p y (usch) upp allt men vi hejadade oss självklart. Ett träningspass satt fel perfekt nu dagen efter, skuldkänslorna brta med andra ord. Till kvällen åker jag och Fansky(syster) in till staden och ser på bio. "Dumpa honom" eller också "he´s just not that into you" . Verkar som en hilma kulig film med många bra skådespelare. Men, jag undrar hur de översätter alla film titlar egentligen. Jag tycker iallfall inte att "dumpa honom" och "he´s just not that into you" är sådär värst lika, eller är jag helt ute och cyklar kanske? Have a wonderful day fooks!   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0