yeees

Tja fina människor säger jag och Will här bakom skärmen, (nöjda gubben). Tänkte summera min helg om ni har lust att lyssna. läsa. 


I fredags åkte jag in till stan med toni en snabbis och sen var jag tvungen att lämna henne där för en liten hemlis, (iaf för några). Åkte sedan snabbt hem för att dra på mig hela mys paketet och sedan kom emelie, toni, jen och lojs hem hit för en riktig chillkväll. Kollade på let´s dance, p.s i love you och hundtricket och sedan någon gång senare in på natten somnade jag skönt.

Igår, lördag, vart det stan med hasse, tess och luttu. Kom inte hem med något fint just för att jag är pank. Okej therese&hasse jag ändrar mig. Jag är inte pank utan hela 150 riksdaler finns på kontot. Nejnej, absolut inte pank. Ja, sedan åkte jag hem till jen för att fixa mig lite. Jag, marris och jen åkte sen till Lousie för att äta med alla andra och sedan kom hela den andra halvan lite senare och vi hade himla roligt. Tack alla!

Idag vakande jag hos jenny alldeles för trött och slut från kvällen innan och sedan kom min syster och hämtade mig, thanks. Nu käkar jag chips för fulla muggar och ska dra mig tillbaka till matteboken. Senare ska jag kolla på Robinson på datan och träffa nord också. Juste glöm inte att titta på OTH och GG senare &w wipe-out också. Pyyssssssssss

mia skickade just en låt av John Mayer till mig, hilma bra musik. Slow dancing in a burning room


Kommentarer
Postat av: tess

Hahahahahaha, ja(?) vad är grejen. 150 kronor=150 kronor, inte 0,000.



Där med inte pank. Punkt slut.

2009-03-22 @ 22:47:52
URL: http://thensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0