shit no

I´m sorry, har inte haft lusten att uppdatera och har inte så mycket att skriva om nu heller men bara för att tessiiiii klagade så pallrade jag mig hit för att finula lite på ett.

Mycket plugg denna vecka, hade ett sh prov idag, fek redovisning imorgon och nk prov på fredag. Usch och blä. Är väldigt skoltrött nu faktiskt även fast det nästan nyss var sportlov. Längtar till påskislovet himla mycket nu.  Har också skickat in många sommarjobbsansökningar nu på sista tiden. Och nej det går inte bra! Har fått tillbaka tre stycken redan där det stog att de var ledsna att jag ej fick jobbet. Shit no att dom är ledsan för min skull, det skriver dom ju bara för att få mig att känna mig lite bättre. Men nej, bättre skulle jag känna mig om jag istället fick jobbet! Ja, snart kommer väl det ploppa upp fler dumma mejl, fast jag hoppas ju himla mycket på att någon nappar på lilla mig. shit. Annars har det inte hänt så mycket den här tiden och jag återkommer inom kort kan jag lova, eller jag ska försöka iallfall. Aja plugga va det ja. pyyssss&have a great day!


this is how i look when i´m mad! gggrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är sassy when your mad

2009-03-12 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0