plugg& ... donken (?)

Sitter med böckerna i högsta hugg och försöker få någonting gjort men Will stör mig ... (a) Lite små läxor, redovisningar+förhör kommer i veckan så bäst att plugga lite granna. Idag var jag på anställningsintervju för donken, ja jag vet, usch. Men är man arbetslös så är man, right? Senatst fredag får jag besked så får väl hoppas på det bästa. Lite lite shopping också, en lite mörkare blå tunn vår/sommar jacka från h&m blev det, i like!

Annars så har det vart mycket chill, tränat lite och fyllt i massor med papper till usa. Shit, helt otroligt vad som ska göras och svårt äre också men det äre värt, hoppas jag. Bokat tid för friskintyg nästa vecka, ska boka alla vaccinationer som är ett stort antal som måste tas. Och som jag fattar det så ska allt skickas in innan den 20 april så det är brådis med det mesta nu, spec vaccinen. Ska också på info möte den 9 maj. Ja, information helt enkelt om alltihopa. Spännande, Spännande. Skulle gissa på 5 månader and i'm off! can't wait.

DH ikväll 21.00 kanal5, missa inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0