Mr William

Kommer alla ni människor som läser detta ihåg när jag skulle ge ett namn till min kära dator. Ja nu tänkte jag att den skulle få heta Mr Will. Eller det riktiga namnet är William men Will räcker fint det. William. Läs det högt bara, helt underbart, mitt favorit namn som ni kanske förstår. Och, plus, att faktiskt de allra flesta som heter William är riktigt snygga. Till exempel han som spelar Will i filmen Shakespear in love. Okej, hans riktigt namn är ju då inte William men damn vad snygg han är i filmen, jag och mia kom härom veckan överens om det. 

Yes, så nu sitter jag här och umgås med Will och lyssnar på Taylor Swift, en till ny favorit. Nööööööööööjd.

Ska jag säga en hämlis ... näää, inte idag. Nyfikna? jag älskar att retas  hihi, pyyyyyssssssssss


Kommentarer
Postat av: tess

Sååååååååååå jävla rätt annsi!

verkligen ALLA william är snygga.

2009-03-20 @ 16:58:19
URL: http://thensta.blogg.se/
Postat av: mia

DÖÖÖÖÖÖÖÖR.

2009-03-21 @ 12:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0