monsterbeeeeebis

Sitter nu framför datorn denna fredagskväll. Slutar alltid framför kära ... (virveltrummor) ... Mr ... hm, dåligt av mig. Kan inte komma på ett namn till min dator. Skulle ha tänkt mer på det här. Kom på att min dator faktiskt måste få ett namn, låter kanske lite töntigt men så äre. Klart som korvspad att jag ska ge den ett namn liksom men min fantasi var inte på topp just nu så får återkomma med det i något senare inlägg. Attans.

Ska nu nog ta mig till sängen nu för att sussa. Är himla trött efter dagen och det ska bli skönt att krypa under det sköna täcket som ser så lockande ut. Ja, god natt era små monsterbebisar. Ja, jag har idag blandannat lekt mosnterfamilj med min käre lille kusin och det sitter fortfarande i mig, imorgon kanske ni får vara något annat spännande, vem vet. Exciting!

 
 
(inte idag men även där var det visst monster som gällde) puuuussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0