go for it

Igår hade vi, Manda, tess, nord, felli, amly och maaaja en väldigt mysig kväll. Vi (utom maja) överraskade henne med en middag för att hon dagen till ära fyllde 17 år. GRATTIS igen pluttis! Ja en kväll med matlagning, skratt och sjungande blev det och det är lika med lyckat. 

Anldeningen till att jag är uppe ganska så tidigt denna lördag är  för att jag ska träna. Japp, träna. Kl tio äre dags för lite work-out med mami och sen äre snabbt hem för att piffa(?) upp mig lite. Eller inte lite, ganska så mycket med tanke på hur man brukar se ut efter ett träningspass. Ska sen in med nora, kicki (kusin) och någon vän till dom för att titta på melodifestivlen. Nej inte själva finalen som går på tv men det där genrepet som är alldeles innan. Det fanns nämligen inte biljetter kavr till tvfinalen så det fick duga men bra det iallfall. Ska väl nu klä på mig über snygga tränings outfit. bild kommer senare .... noooooot. Nej snygg vet jag inte men shorts&t-shirt får funka idag. Have a wonderful day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0