funny girl

Sitter atm och pluggar inför matteprovet imorgon som kommer gå piss&helvete. Ja mer än ge kan jag inte räkna med om ens det ... Men, dagen har trots jobbig sh lektion varit helt ok. Eller nej, helt jättejobbigt föresten, except lunch som alltid är underbar faktiskt.

Haha, en liten rolig sak bara.

Igår, gick på tunnelbanans röda linje i t-centralen för att åka på intervju (mer om det senare). Sätter mig på en plats och på andra sidan sitter två tjejer, kanske ett år yngre än mig. Den ena av dem var helt "vanlig", helt okej med smink men med mjukisar och en ful fejkskinnjacka. Den andra bruden hade alldeles för mycket smink, brunt burrigt, tupperat hår, svart kladdade ögon och pipig äcklig röst. Fjortis med andra ord. "asså snälla, kan inte vi typ klä ut oss till fjortisar någon dag i skolan och bara gå runt så, asså det skulle va fett kul ju. Undra vad alla skulle säga liksom, om vi kom som två fjortisar bara sådär. Snälla vi gör det!" (den andra bruden skrattade bara lite och tittade bort). Haha, jag garvade för mig själv kan jag säga, klä ut dig, gumman du behöver inte anstränga dig.

Tillbaka till plugg och ... aa ucsh. Wish me luck tomorrow


Kommentarer
Postat av: mandis

HAhahhAHAHAHAHA

så är det i stockholm äns!

2009-03-24 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0