at tess place

Hm, har inte så mycket att komma med såhär på eftermiddagen. Sitter hemma hos babylootess och det har jag gjort hela dagen. Har bidragit med lite matlagning, eller nej där ljög jag. Tess lagade och jag tittade glatt på. Kollat på robinson har vi också gjort och måste bara säga att i lovet it. Bion igår var föresten bra och efter det så åkte vi hemmåt och landade rakt i sängen. Satt uppe rätt sent med datorn iof och kollade på Bring It On, verkligen en film som man kan se himla många gånger, precis som Mean Girls. Tss, nu ska jag strax ta och vandra mig hemmåt för att se OTH och sedan keeka middag with my family. Inte världens intressantaste inlägg men iaf något sött, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0