we have a plan, but we won´t follow it

Planeringskväll hos orre tha maaan då. Tjing. Gick väl strålande kan man nog säga. Inte för att vi gjorde så mycket men kanske var det därför det gick så bra. Delade upp packningen och snackade lite skit. Blev en kort prommis från tg eftersom att bussbyte är alldeles för komplicerat för mig och tess. Gick sedan straight to bed men somande inte. Okej, försökte väl inte så värst mycket utan datan, Wille,  stog där så snällt och bara bad om att bli uppvärmd och känna mina fingrar på de små knapparna. Och så snäll som jag ä så knde jag inte låta bli att ta hand om den!

Nu sisådär efter min förklaring till jag-vet-inte-vad så kan jag nämna att jag imorogn ska till Tyresö Gymnasium och träffa annanord och säkerligen många andra mysiga. Sen bär det av till the hand, handen(haninge centrum), för att träffa jen and do some shopping, iallfall tror jag hon skulle. Mitt konto mår inte så värst bra just nu...

C ya guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0