u will look like a gingerbread

Och jag vet en som är ledig imorgon! ja, precis. Skönt. Jobbar dock på lördag och de flesta dagarna nästa vecka men that´s life. I´m making money. Lider iof med manda som ska pallra sig in till sitt la donke och jobba imorgon. Puss hjärtis!

Imorgon blir det en dag med louise i stan. Troligen sätter vi oss på något fik eller vid vattnet och pratar strunt och sen till kvällen blir det krök hos challe eller chill med jenny. Lördag satsar jag och mandyy på fest iallfall. Vi båda är lediga på söndagen nämligen! Nice huh?!

Och juste, idag jobbade jag (blää) till tre och sen mötte jag maaja och mandyyy vid djurgårdsfärjan. De hade köpt jordisar och chips så vi kunde svulla ordentligt ute på djurgårn i en härlig park. Okej, inte härlig. Det var massor av fåglar och bajs men bortsett från det så. Nord kom också sen och vi åkte och keka på maestros. Gött. Sen tog manda och jag oss hem hit för att fortsätta att keka, men godis denna gång och snart är det sovdags för mig. I´m very tired belive it or not ....

Therése har åkte till kroatien i tisdags natt och jag saknar henne .... blä. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheeee riktigt nice :D <33333

2009-06-26 @ 23:35:30
URL: http://mandadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0