sommarlov nästa it is

Oohlalala, sommarlov strax! Eller imorgon klockan tio exakt, eller typ tolv eftersom att vi ska fika med bullar och saft och allt det innan. Tänk, ett år har gått och himla snabbt har det gått också. NU går vi ut ettan och det känns jävligt bra ska ni veta. Tyresö gymnasium tog studenten idag och några flak såg jag genom fönstret i bilen allt. Härligt det såg ut. Trots vädret så såg det ut som att glädjen spelade över de små dropparna i luften. På lördag (?) går treorna ut i min skola, super härligt, för dom åtminstone. haha, just nu precis spelades en "för vi har atgit studenten" låt upp på spotify, någon reklam alltså. Vilket sammanträffande, haha. Jaja, lite jobbigt är det ju för dom iaf. Vad ska alla studenter göra nu liksom, de som inte redan vet alltså. Två år kvar för alla 92:or nu men tre kvar för mig och miuut, Skönt, lite extra tid att tänka över sin framtid menar jag.

Imorgon ser det ut som så att vi samlas kl tio i klassrummet, innan det ska vi(får skjuts av sis) hämta upp lojs vid alléplan och så ska vi handla någon blomma till vicky&anki (mentorerna) vilket vi kom på nu att vi måste ha ngn blomma till dem. Sen iaf så är det fika och mys i skolan och sen avslutning (vet inte vart riktigt, ängen eller i kyrkan kanske?). Sen äre mys igen med tones och jen hemma hos tones. marrängswiss blire där på eftermiddagen och sen runt 6 bär det av till miutt där det är grillning med tjejerna och sen partyyyyy med alla möjliga iof mest klassen men iaf. Sen till natten så äre slagg hos jen eller någon annanstans, don´t really know were we will end up that night... Kul Kul må jag säga. Hoppas att alla får en bra dag imorgon då, det ska iallafall jag ha! pyyyssss


Sen är det sommarlov till jag drar till usa! iiiiiiiiiiiiiiiihh, har btw bokat tid på ambassaden den 24 juni. aaah, lite läskigt så det är som ett förhör och om man svarar fel(?) så skiter sig allt typ... Shit, men det ska nog gå bra.

långt inlägg kanske så bjuder på en sötobild på syster på studenten för några år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0