seattle grey´s hospital ... (?)

Idag har jag spenderat hela den fina dagen på sös. Kul. 8 till 2 satt jag där men min mami. Ska nämligen vara med i ett test på jordnötter. Fick proppa i mig massa choklad och se om jag fick någon reaktion eller inte. Och nej det fick jag inte men ska göra tre gånger till så vi får la se. Ja iof kan det ju låta himla gott att käka chokladbollar liksom men det har va något helt annat. Förväntade mig en good delicatoboll eller någen men nejnej. Någon mörkbrun halvhård smet med smak av choklad, mint och medecin. F**an vad vidrigt det var. Första gången var helt ok och de andra två också men sen ... De ökade nämligen på mängden hela tiden så sista gången  var det som en heeeeel chokladboll. uääääh, usch. jaja ska inte klaga över detta, får ju ändå ersättning för det så får försöka på cashen nu liskom. På måndag ska jag tillbaka dit iallfall. Very fun.

Föresten så är det snart sommarlov! På fredag är det slut på eländet. Yeeeey! och sen åker vi, challe, tessituss, jen, orreee, kimmie och jag till gotland veckan efter på torsdagen. Himla kul, hoppas bara på fint väder. Apropå fint väder så sitter jag nu ute på baksiden och solar vilket jag gjort i någon timme nu. Hoppas bara på lite färg den här gången, skulle ju inte vara fel likosm. Snart bär det av till gymmet också, hoppas tess följer med, roligare då liksom. Aja, C ya!



någon randombild från  någon sommar länge sen, wiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0