my godness!

Sista avsnittet på Grey´s idag. Aaaaaah, belv helt chockad. Hakan var tio centimeter längre ner än vanligt, fan. Blev helt ärligt ledsen av att man inte får veta vad som ska hända med Issie och Geroge. Dom kan ju inte bara dö sådär. Nej det går inte. Punkt slut.

Och det suger, för jag kommer att missa nästa säsong då jag är i usa och där ligger de långt före så jag kommer inte kunna se! Jag vill ju se det avsnittet, inte de som är längre fram. Buhu, ledsen som få just nu men försöker glädja mig åt att vi snart åker till gotland och det kommer att bli awesome. Sitter nu och bränner skivor, både party och chillerill så vi har music på vägen och när vi ska sussa liksom. Har redan gjort en chillerill och ska nu göra en party, Natti <3

Och anna nordlander, jag kommer att sakna dig när du är i usa. Som tur är, är du inte borta allt för länge, Jag älskar dig!




Katherine Heigl as Izzie Stevens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0