kvällars&today

Ja kvällen igår va himla mysig må jag säga. Drog därifrån rätt tidigt dock och hamnade i marcus bod med orre och tones. Mys. När vi vaknat gick vi till bussen och jenny hänkade också. Tog oss hem till tones och hämtade alla saker som vi lämnat där och sem åkte vi hem igen. Gjorde iof ett litet stopp på vägen. Alla i trean från fria tog ju studenten idag så vi checkade läget på rudan och fjantade oss lite extra. Nu sitter jag iallfall hemma hos tess och väntar på att maten ska bli klar. Gött med kek kan jag säga. Idag har födan endast bestått av lite crunch och mjölk + lite glass iof. Men iallfall så är jag galet hungrig nu.

Aaaah, att jag höll på att glömma! Igår natt badade jag, kan ni fatta, nej inte jag heller. Tones, jag, orre och wille tog oss ett nattdopp innan vi föll pladask sängen. Galet kallt va det kan jag lova och efteråt hade man ingen känsel i fötterna. Shit pommes va ..... Ikväll blir det nog chill, kanske en fika i stan eller bågot sånt men får se. C ya!

och bilder kommer nog sen, både fula och fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0