it´s almost over

Yes, sista "pluggdagen" i skolan idag, och det va ändå inte så farligt. Hade ett seminarie i samhäll och sen va det slut. Skönt. De sista dagarna nu är bara chillerill med filmdag imorgon, städning på torsdag och sen avslutning på fredag och till det följer tårta hemma hos tones och sen partyyyyy hela natten hos miut. Me like.

Tänk att det här året redan är slut. Hela ettan har liskom gått. Väldigt snabbt gick det måste jag säga. TVå år kvar nu, eller nej juste inte för mig inte, Tre år minsann. Det suger jag vet men så värt också. Ett år in the Big US will do me good i hope.

Något mindre kul som hände idag var att mina fyra kuponger och nästan allt mitt smink blev stulet i klassrummet. Jag rent ut sagt hatar denna person som gör detta. Vidriga människa.

Men, idag har jag iaf käkat donken med tjejerna efter skolan och sen bar det hem till kusin-vitamin Casper för att gosa lite. Hämtade på dagis och sen var det full fart hemma med bilar och annat. Föresten så måste jag säga att bilbanor är sjukt roliga. Hade glömmt det! Såna där som är elektriska alltså, med loopar och allt, hihi. Sen lekte vi också att det va hajar i vattnet(på golvet) så vi fick hoppa runt på kuddar och skrika lite, också kul! Sen badade vi också och kollade på film och åt köttbullar. Ja, himla härlig eftermiddag va det alltså. Jag älskar den pluttten!


cappe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0