it´s a mad world ...

åååh, planen var att stanna i usa någon månad efter skolan är slut där. Skulle då åka till Iowa och bo med kim&andy&jack. Vi kollade på första intervjun om det var möjligt och de sa att det gick. Jippie tänkte jag, och så bestämde vi att tess också skulle komma och vara där med mig och the anderson´s. Allt va ju planerat!

Men, nu till kruxet. Fan.

Vi kollar med explorius igen tänkte vi och skulle se om det va helt okej, vilekt vi va 99% säkra på att det var. Men tydligen så säger de nu att det inte fungerar att jag reser "själv" i usa efter skolan utan det måste vara tillsammans med en förälder. Så om det jag nu ska åka till dom så måste mamma och/eller pappa följa med. Så, nu troligen kommer detta inte ske och jag vill bara strypa explorius. Är seriöst arg nu. Och så vill jag också gråta lite men nord sitter här och vi kollar på the OC så det blir inga tårar just nu.

Kanske kan verka töntigt att bli mad för detta lilla men det är himla ledsamt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0