it made my day

Ibland är livet allt underbart, ganska så underbart iallafall. Började inge vidare men mot sitt slut belv det allt riktigt bra.
 
Va alltså på södersjukhuset hela dagen och testade jordnötter. Idag var det riktigt långtråkigt och hade ingentin alls att göra. Gjorde mig själv ett liten armband av små pärlor och kollade på p.s i love you med mamma. Efter tredje dosen av choklad fick jag en reaktion. Började klia i munnen och gommen, sen blev det helt tjockt i halsen så doktor Caroline bestämde att vi skulle avbryta testet och gav mig lite mediciner så allt skulle bli bra. Var dock ändå tvungen att stanna kavr två timmar så att de skulle veta att allt var lugnt med mig innan vi gick. Och nu kommer det. Just innan jag ska ta bort klangen i armen och vandra ut fårn sjukhuset kommer någon från "lekterapin" och vill snacka med mig och hämta filmerna och så. "det är så att vi har en speciell dag för barn och ungdomar på sjukhuset och nu delar vi ut konsertbiljetter till olika sjukhus." Jaha tänkte jag ... "Vill du gå på Britney Spears den 13 juli?, du får två biljetter, så du kan ta med dig en vän också." Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, this is not happening, OhGod! Så, den 13 juli blir det Brittan. Härligt kan jag ju säga, inte varje dag man får gratis biljetter liksom. Kul. I en loge(hur stavas det) ska vi i allafall sitta med andra barn fårn andra sjukhus med olika sjukdomar och godis och allt bjuds det också på. hihi kan ju inte bli bättre! Hm, funtar på om syrran kanske ska få hänka. Flört.

Kollar nu på Grey´s och äter russin med tessituss och klockan åtta ska vi vara hos orreee för att planera gotland in i minsta detalj. Naaaat, med lite mer iallfall. C ya!


Kommentarer
Postat av: antonia

fyfan vad najs! :D

2009-06-08 @ 21:16:03
URL: http://allastoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0