glad midsommar

Nu såhär dagen efter får jag väl säga glad midsommar till alla. Missade det igår liksom, men det är whatever nu. Igår på självaste dagen var jag hemma med familjen och moster+hennes vän. Vi grillade och åt jordgubbar. Skulle ha åkt ut till slottet men vädret ville inte samma sak så det blev en film istället och lite slapp med ännu mera jordisar och mat. Btw så va filmen helt underbar. Nights in Rodanthe. En riktig gråt film kan jag lova, se den nu! 

Frammåt kvällen åkte jag och jenny till challe där vi chilla galeT med grabseeen. Några timmar senare efter lite knas åkte vi hem till adde där fortfarande va lite partaaaj. Efter lite knas där cokså tog vi oss hem till Jen och halv fem steg vi genom dörren. Pladask på kudden och vaknade 8 timmar senare. 

Ja, en lite konstig midsommar må jag säga. Fast egentligen blev den bara bättre ju mer timmar som gick. Jenny i konw you know what i mean. heheeeeeeee.


Ikväll blir det fest i fårdala med manda, tess, hans, kimmie&jenny. Cya guy´s!




en mycket gammal bild på tess&mig, love it!

Kommentarer
Postat av: Jenny

yes hun, i know!<3



söt bild på er!! :)

2009-06-20 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0