coldplaybiljett säljes!

Jag säljer min biljett till Coldplay i sommar då jag inte vet vilket datum jag åker till usa. Jag kommer förmodlingen att åka innan konserten så försöker sälja den nu så snabbt som möjligt.

Coldplay, stockholms stadion, lördag den 22 augusti kl 19.30. Ståplats! 500 svenska riksdaler!

Fan vill ju gå .... Aja, hoppas det finns någon som är vill gå och parta lite på stadion till underbar musik! Hör av dig på momangen isåfall!



buhuuuuuuuu, jag vill, jag vill, jag vill!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har möjligtvis inte 2? för det är helt uppbokat och skulle gärja vilja gå med någon...! :)

2009-06-16 @ 18:54:42
Postat av: P

Du har möjligen inte 2 biljetter ? Vill så himla mycket gärna gå! Och allt är uppbokat men vill gå med en kompis :)

2009-06-16 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0