kill me

Hola guapo! (manda lite spanka kan jag ... !) drar helgen lite snabbt.
 
Fredag spenderades med Louise i stan, lunch och lite koll i affärer! Till kvällen var jag med jenny en sista gång innan hon drog till Paris. Vi åkte hem till challe också men stannade inte alls länge.

Lördag, igår, jobb på dagen och sen grillning här med familjen plus fyra härliga vänner till ma&pa. På kvällen åkte jag och manda till grindstugan och mös med my, ellie, orre, pontus, wille och nåra andra vid något bad. Spelade kort och lyssnade på min underbara ipodmusik, wiiie. Ironi. Men trevlans va det iallafall. Tittade också förbi hos ellies granne och johans vän(?) också men gick lika snabbt som vi kom. Jag och manda åkte hem till henne och sov.

Söndag, Jag och manda hade ställt klockan på nio men vaknade en och en halv timme senare i panik. Vi skulle ju till stranden och bada och sola .... Men vi skyndade oss iväg till strandbadet där även Anna nord va. Vi badade, solade, badade och solade och ... Sen nu så sitter jag här. Är just uppe i att städa rummet, lyssnar på musik och vill fäll en tår över min röda rygg då och då. Men jag håller inne, i´m tough! heheee.

Imorgon jobbar jag till 5, snälla döda mig eller något. Efter jobbet ska jag och mamma leta presenter till den fortfarande okända värdfamiljen, känns lite skumt att handla till någon jag inte ens vet namnet på men det måste göras det med. 

snart kommer iallfall alla mina små kycklingar hem. Jenny den 10:e, Antonia den 13:e och Tess den 15:e, alla på raken, can´t wait for u guys! 


Btw, värmen tar död på mig .............................................................  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0