wipps and i´m gone

Imorgon åker jag alltså till gotland och stannar där de tre närmaste veckorna. Ska bli riktigt skönt att åka iväg lite och ha det mys med familj och släkt men ännu mer längtar jag tills mina bebisar manda&nord kommer över till ön. Pappa har med sig datorn men kommer väl inte spendera allt för mycket tid vid den ... beror på vädret till viss del iof.


Idag vart det en mys dag med hans och tess. Vi gjorde inte alls mycket mer än att lyssna på musik, färga hans hår och promenera. Skönt det. Jag och pappa var också en stund hon lille söte farmor och hälsade på innan h&t vaknat eftersom att jag vaknade så himla tidigt .......... Nu blir det till att sova länge på morgonen och vara uppe senare än katten på kvällarna. Skönt med riktigt sommarlov nu. Ha det så Gr8 här hemma, pussss



mändy på dalis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0