update

hello my dear blog! Har varit lite dålig med uppdatering om usa och anledningen är just att det inte hänt så mycket nytt. Har bokat en tid på ambassaden den 8 juli. Lite små nervös men det ska nog gå prima. Kommer dock ta hela degen då det är flera timmars kö. Jajja, I´ll survie. Annars går jag nu bara och väntar på att de ska ringa från explorius och säga att jag fått en palcering hos en söt liten familj. De sa att jag troligen skulle få veta i juli och nu är det ju juli så snart kanske samtalet kommer! iiiiih! Jag kan iof ha värsta oturen och inte ens veta familj innan jag åker ............ men jag ska ha tur. Jag måste få veta innan, livrädd annars!




från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0