svettas

Kom hem från staden för en stund sedan och nu ska jag hoppa in i duschen. Jobbade till tre och sen mötte jag manda, david&kristian och gick runt lite. Mötte sedan upp mami för att handla presenter till värdfamiljen men hittade endast en kokbok på engelska fast med svensk mat. Hoppas att det uppskattas där på andra sidan atlanten.

Sjukt varmt ute och inne också för den delen. Just nu är det 41 grader på vår baksida i solen. Blääää. Fast ska väl inte klaga egentligen. I vinter kommer jag be för att det ska bli sommar. Inne på donken i köket är det 36 f'**king grader. Alltså är det typ 35/34 vid kassorna. Inte undra på att man står och svettas som en gris i bomullströjor och långbyxor.

Nu, ska jag duscha och sen umgås lite med bosse 40+ och jonathan 10 år som är här från norge :) I kväll ska jag nog vara med min määändy och äns, kanske blir det fest kanske inte. Imorogn jobbar jag ialflall inte och det kan vi hurra för. Ska in till sös för att ta en spruta tidigt med tuppen och sen ska jag till mysan. Om fint väder drar  vi och badar med andra söta. Puss nu till er! försök att inte dö i värmen snälla.




manda och david snyggisar!

Kommentarer
Postat av: mandis

hehe aw :D

2009-07-03 @ 19:45:51
Postat av: mandis

hehe aw :D

2009-07-03 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0