stora staden

Yes, like the rubrik say. Har idag vart inne i stora staden med my, ellie&carro. Shoppade lite gjorde jag, en klänning, randig t-shirt och en tyg påse/väska (?). I like. Skulle ju egentligen ha åkt och badat emd oscar och några andra (?) men vädret sa ju emot lite. Regn och rusk, åska och blixtrar. Vädret blev ju lite bättre senare på dagen men det kunde man ju inte veta. Vi kör nästa vecka istället då jag bara jobbar måndag och tisdag, I´m happy so happy! på tal om jobb så är det slut på det snart. Yes! jobbar nu imorgon och mån&tis som sagt. Sen lör, sön, mån, tis, ons&tors. Sen är det slut! Jag drar till gotland och sen skulle jag ha jobbat lite i augusti men har sagt upp mig nu eftersom att jag inte vet när jag åker iväg. Åh, snälla låt dessa dagar gå fort. i hate it rent ut sagt....

På sös gick det iallfall bra. Mycket läskigt var det men jag klarade det. Woohoo god work anna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0