one more day to go

Ja, ledig imorgon och sen en liten dag kvar på jobbet. Lördag, sen är det slut på det roliga. Ja faktiskt har jag nu börjat gilla det lite och just då ska jag sluta. Jaja, tobias sa idag att jag skulle ringa när jag kommit hem om jag ville komma tillbaka eller så. Vi får la se.

Sa just hejdå till jenny som var här. Nu dröjer det länge innan vi ses igen dö. Äsch vi klarar oss nog.

Britney var skitbra föresten. Damn. Lite avis på Larissa på jobbet som fick gå på efterfest, fick gratis biljett till andra konserten och efterfest igen, + att hon blev bundis med dansarna, kan ju inte bli bättre liksom. Haha, om hon var glad idag på jobbet.

Imorgon blir det inte att sova ut då heller ... dalarö med mändysen. Vi ska bli bruna. Iallafall försöka. tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0