oh my, i´m excited

Någon liten flicka (iof lika gammal som mig, tror jag) ville bli vän med mig på face. Hon bor i usa, michigan .... Hm tänkte jag, who is this random person .... (?) hon säger att jag är en av dom studenterna som hennes familj väljer bland! Shiiiiiiiiiiit, det kan vara min blivande familj. Fast vet ingenting än, Explorius har inte ens sagt något om det men jag kan ju hoppas. Rensade alla bilder en gång till, dom kommer defivitivt att kolla alla bilder på mig ... men nu är det kirrat så ingen fara med det. Aja, återkommer om det händer något mer angående detta. Dom kanske inte ens väljer mig liskom ;) puss

Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

Sv: det blev oklahoma :D vart ska du? :)



---



På lördag flyttar jag till USA (fick min placering idag!) och ska studera där på highschool i ett år. Följ mig genom mina förberedelser nu sista veckan i sverige samt efter när jag är iväg!

2009-07-31 @ 15:08:02
URL: http://ericausa.blogg.se/
Postat av: Matilda flyttar till USA

Hej :) Tack desamma! Jag tar med mig min bärbara dator, min värdfamilj har trådlöst internet :)

2009-08-01 @ 10:36:36
URL: http://fflach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0