like a lot

Åh äntligen är du hemma. Som jag väntat. Tre hela veckor ... buuhuuu. Haha det sämsta är ju nu att jag åker till gotland i tre veckor. Jajja, jag är iallafall inte i ett helt annat land och prata i telefon kan vi ju faktiskt.


Igår träffade jag föresten jenny och tones. Åh så kul det var att träffa er äntligen. De kom till donken och fick se en liten incident ..... kaffet sprutade kan jag ju säga. I won´t tell you more! Vi Glömmer Det. Senare åkte vi till my för ett litet sista talk innan hon åker till spain idag. Dig kommer jag inte heller se på ett antal veckor.... Efter det åkte vi till challe och spelade kort med grabsen och sen raka vägen hem till sänga.

Ja nu väntar jag på kek och sen ska jag träffa tessiboooo och snacka lite skit och manda också om hon vill. Cya!




snyggt, våras på gotland. Grattis btw tess, 13 juli var det dock men bättre sent än aldrig!

Kommentarer
Postat av: tess

<333

2009-07-17 @ 22:57:30
URL: http://thensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0