jag köade och köade ...

Idag var det inget jobb men tidigt var jag tvungen att gå upp iallafall. Nord och Manda också då de var så söta att förlja med mig på vägen till ambassaden. Vi åkte ut till djurgårn och såg en kö av människor utanför den amerikanska ambassaden. Manda och nord stog där med mig i en halvtimme men sen tröttnade de och åkte hemmåt. Tack för sällskapet iallafall snäckor!

Ja, iaf så fortsatte jag att köa. Kl tio fick gå genom säkerhetskontrollen och tackade gud att jag snart skulle få åka hem. Men icke sa picke, två och en halv timmes yttligare köande inne i byggnaden fick jag stå ut med. Damn vad tråkigt det var. Hade som tur med mig en bok att försöka roa mig med.

Jag som var så nervös innan själva "intervjun" hade egentligen ingenting att vara nervös över. Det var över på en halv minut. De frågade vart jag skulle, om mina föräldrar skulle betala allt och vad det då jobbade med. That was it. JAg som hade hört att de var jättestränga och inte alls trevliga. Jajja, inom en vecka eller något så kommer mitt pass hem i brevlådan med visum och allt. g8!

Sitter nu ute i solen och försöker få någon slags bränna ... senare träffar jag troligen manda och hittar på något. C ya!


Kommentarer
Postat av: s

jajemen :))

2009-07-08 @ 16:09:44
URL: http://sharareh.blogg.se/
Postat av: s

haha jadu..har bott i La ett halvår nu så ja träffa han ute på en krog sen gick vi på efterfest hemma hos han och en från one tree hill..efter de börja vi hänga :):) ska du till usa snart?

2009-07-09 @ 02:05:28
URL: http://sharareh.blogg.se/
Postat av: s

haha jadu..har bott i La ett halvår nu så ja träffa han ute på en krog sen gick vi på efterfest hemma hos han och en från one tree hill..efter de börja vi hänga :):) ska du till usa snart?

2009-07-09 @ 02:05:29
URL: http://sharareh.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kom efter två dagar til mig så det var niice:)

2009-07-09 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0