it´s starting to get close

Ibland undrar jag faktiskt vad jag har gett mig in på. Det skrämmer mig lite om jag ska vara ärlig. Ännu har jag inte fått veta någonting om mitt utbytesår. När kommer all information liksom. Imorgon, två veckor? ... Tell me bara! Jag vill inte vänta längre. Allt är så himla spännande. Jag har ingen aning om hur mitt närmaste år kommer att se ut. Vart ska jag bo, vilken skola ska jag gå i, kommer jag ha något syskon under året, kanske en hund eller någon katt, min vänner - vilka kommer det vara, kanske blir jag värsta nörden eller skolan populäraste - det bästa vore nog något där emellan.


Det finns så mycket jag vill veta just nu, allt bara snurrar runt i huvudet på mig. Nästan alla frågar hur ens vågar, om jag är nervös. Ja hur jag vågar vet jag inte ens själv men så farligt kan det ju inte bli liksom. Om jag är nervös vet jag inte. Inte än liksom, när jag får reda på familjnoch datum och så, då kommer jag nog inte sova mycket på nätterna men än så länge är det lungt.

Uscha vad jag kommer att sakna alla här hemma, vill inte tänka på det.

Grannarna tvårs över har nu börjat sjunga allt för högt - för mycket alkohol dvs. Jag borde nu sova och jag ska nu göra det. Föresten kommer jag nog sakna jobbet lite, fick hejdå kramar idag och massor av 'lycka till' hälsningar. God natt fina människor!


Kommentarer
Postat av: mandy

u will make it annie! im swinging for u <3

2009-07-19 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0