having fun with m&m

Imorse kom hans med båten så jag träffade malin och henne inne i visby vid halv tolv. Hade många härliga timmar med dom alltså och shoppade en klänning på rean (som visserligen behövs sys om lite) och ett par jeans shorts. I like. NU längtar jag inte lika mycket hem iallafall. Imorgon ska pappa spela golf med johan, malins pappa, så jag hänkar med han och hoppas att dom två brudarna där kan sysselsätta mig en dag till. Jag tror att dom kan lyckas väldigt bra faktiskt.


C ya, pyssss

Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

sv: hej! tack för kommentaren :) första skoldagen? tro mig jag är nervös som ett jävla as! hahaha! usch vad läskigt. Kommer säkert äta skollunchen på toan, skulle inte förvåna mig! haha :p



---



I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser inför året som utbytesstudent samt senare när jag är iväg!

2009-07-29 @ 16:37:57
URL: http://ericausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0