allsång

Igår var jag ledig så då vart det allsång. Inte de bästa artisterna men roligt iallfall, det är mer själva grejen som är kul. Anna och jag åkte in vid 4 vilket vi tyckte var tidigt. Manda och maja var där kl 2 (?), galna, för att komma långt fram i kön i hopp om bra platser. När jag och äns kom var kön inte direkt något att hurra för .... typ fyra gäng som alla låg och sov. Jaja det kom så småning om mer folk och vi fick himla bra plater. Dock inte där kamerorna filmade men det gjorde inte spec mkt. Under dagen sprang vi runt på skansen och tittade lite på djur och hade det braaaaa. jag älskar´t verkligen. Så fint och mysigt. höhö.

Till kvällen när johan palm kom in på scen vart människor galna. Haha. herregud. Skämdes lite även fast det inte var vi som satt och skrek. Jaja, är man idol så är man. Måste iof medge att hans låt var himla bra och faktiskt så hejade jag på honom i idol ....

Nästa vecka kommer magnus uggla. Vi kan inte missa! C you there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0