useful me

Okej, här igen! Packar som fullt till skidresan eller nej nu överbrev jag lite. Men packar gör jag faktiskt. Sitter också och pratar med Jen på kära msn, eller kära Jen på msn kanske jag ska säga! Skickar övr massor av låtar just nu. Hon hållre nämligen på att göra ngn skiva med musik som hon ska ta med sig dit upp. Great!

Tänkte också berätta att jag har återgått till det såkallade "godislöfte" som jag hade med Toni. Jag har inte brutit det än och alla tjatade så jäkligt om att dom visste att jag inte skulle klara det och att det va dåligt, så nu himlars ska jag klara det. Så på bussen när alla kommer käka sig tjocka av godis och gott så måste jag vara nyttig med typ vindruvor eller något tråkigt. Jaja det är smällar man får ta. Oj, nu låter det kanske som att jag brukar käka jättemycket godis annars men nej jag brukar vara rätt duktig med att inte stoppa i mig sånt (a) tror jag iallafall (bortsett från helgerna ofc).

Dagan annars har varit bra, efterskolan åkte jag in till stan för att köpa en ny mössa och sen mötte jag Lisa vid skanstull och gick och fikade. Träffades kl fem eller något och helt plötsligt var klockan mycket och vi åkte hemmåt. Tack Lisa för en mysig och underbar stund med dig ialflall. Hoppas vi ses snart igen.

nej nu säger jag hej då för idag och till godiset för ett år frammåt ;( pussss


hej frukt! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0