monday

Alltså en dag närmare fjällen, vet inte om jag har nämnt det i ngt av de andra  två inläggen men ska nämligen åka till fjällen, kittelfjäll(?), med skolan på torsdag. Ska bli väldigt roligt kan jag tycka. Det är också så att jag "tävlar" med Antonia, godislöfte, och vi har hållt oss i två veckor! Ja och nu var det så  att jag drog mig ur idag. (Förlåt Toni om du läser detta) Min anledning var väl inte den bästa direkt. "alla kommer ju att äta massor av gott på bussen till fjällen, ska jag vara den ända som inte gör det då... " what... sämst hittills. Jaja, godis och gott blir det garanterat den kommande helgen men i veckan och alla andra veckorna ska jag absolut hålla mig! Fick någon kommentar av tess " jag visste att du inte skulle klara det" fuck no, klart jag skulle kunna klara det (om jag verkligen ville) jag menar jag har ju gjort det förr, men ja det gick lite snett där. Whatever, shit happens liksom. 

Ja men dagen i skolan var alltså helt okej, eller ja måste nog säga att den var helt lysnade. Jag och Jen hade det ganska så roligt mesta tiden av plugget och extra bra var ju att engelska uppsatsen gick ganska så bra måste jag säga. Men ska väl inte säga för mkt nu ... En bild på Jen och mig slänger jag upp just därför att hon är så knäpp och härlig. puss till dig!



Hos Louise för någon månad sedan kanske (?) puuuuusss


Kommentarer
Postat av: Louise

Woho! Annsi har en blogg :D

2009-01-20 @ 21:27:50
URL: http://lollisaan.blogg.se/
Postat av: therese

Anni! Jag visste att du inte skulle klara det (stoltgubben)

2009-01-24 @ 16:35:14
URL: http://thensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0