here we go again

Har just tagit mig en skön dusch efter en heldag med volleyboll. Förlorade dock alla de fyra matcherna under dagen men vi mötte då tuffa lag kan jag lova. Roligt var det iallfall! Även denna helg belv lyckad, började med en lugn kväll hos Tess med nord och manda, lördagen blev det städ hos framor och tjugoettårsfest ute på brevik senare med härliga människor och ja, volleyboll nu idag.

Naglarna blev just målade, black. Och nu ska jag nog ta mig min bok och läsa. Ny skolvecka imorgon så måste se till att sova många timmar nu inatt.

Kan ju bara nämna att jag har födelsedag på torsdag, 22 januari med andra ord, just so u know (... tror jag att någon själ läser det här eller,  ingen vet ju om den...!) men god natt.



volley på öland någon sommar sedan


Kommentarer
Postat av: Friida@pea

jag är en trogen läsare, trot eller ej. jag tycker att du skriver väldigt bra, men det kanske skulle ske lite oftare. vad säger du om det?

2009-01-19 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0