suris

Ursäktar för ett kanske lite konstigt tidigare inlägg.

En helvetes dag har det varit  rent ut sagt. Vaknade på helt fel sida och har bara vart grinig och tråkig hela dagen. Huvudverk. Trött var jag också och allt va bara ... usch.

En bra sak är iallfall att vi för några dagar sedan beställde biljetter till gotland. Så på valborg kommer jag inte att vistas vid någon av brasorna i stockholm. Jag och tess åker och tar det lilla lugna, eller aa åker dit iallfall. Min syster och Cassy kommer också att vara där den helgen så det blir mys&roligt. Åker torsdag kväll till måndag så en ledig dag från plugget iallfall, ha-ha. En dålig sak med det hela är att bilen inte åker med. Vi som hade tänkt att det skulle vara väldigt skönt med en bil som kan skjutsa oss hit och dit men nejnej. "det blir så dyrt för oss" hör jag syster säga nu... Ajja, vi får väl ta oss fram på annat sätt då. Ska forsätta med plugget nu, see ya

  
förra valborg med therese på gotland

Kommentarer
Postat av: tessi

Haha om jag ska vara ärlig så tror jag att det BARA är vi som åker till Gotland på valborgar, men det är bäst så.... <3

2009-02-13 @ 20:46:01
URL: http://thensta.blogg.se/
Postat av: westman

haha ja det tra ajg med ;)

2009-02-14 @ 14:46:59
Postat av: tessi

UPPDATEEEEEEEEEEEEEEERA ?!?!?!?!?!?!

2009-02-17 @ 12:39:20
URL: http://thensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0