sleepybag

Ja riktigt trött är man nu då. Tur det att jag har sovmorgon imorgon då. Härliga(?) gruppen jobbade så effektivt idag så vi blev helt klara med arbetet och kan därför sova mycket längre än till sju imorgon. Idag var jag också och tränade, kände mig himla duktig när jag sedan kom hem någon/några timmar senare, bra anna! (Ibalnd måste man ju ge sig själv lite credit) just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att lojs ska ladda upp lite filmer från skolan på fejjan. Behöver ett gott skratt såhär på kvällstippen och det som hamnar på film i skolan kan jag lova att man skrattar högt åt. Kan ju bara säga lite snabbt att imorgon på redovisnigen i pluggat ska vi ha dockteater. Ja, dockteater. Haha flinsar lite smått åt det redan nu. Nej en dusch skulle ju inte var fel nu och sedan någon skön film lite senare. pyyysssss


me and my gosesnuffs i fjällen

Kommentarer
Postat av: Anonym

gosegosesnuffsnuffnuffsnuffsen :D

2009-02-17 @ 14:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0