Projektvecka it is

Historia hela veckan. Franska revolutionen. Blir rätt skönt men kanske lite ensidigt med ett och samma ämne hela tiden. Men jag och min mucho graciosa (?) grupp kommer ha det bra denna vecka. Slutade tidigare än väntat dagen i ära och åkte in till staden med marris. Köpte det enaq och det andra, bla en jacka för 150 kr och det tidigare priset var 799 så snacka bra där! Kollar för tillfället på One tree hill och snart bär det av till träningen.

Helgen kan jag säga var mycket trevlig och rolig. Middag här hemma med tjejerna och sedan partyyyyyyy, Tack för det fina skerna också. På söndgaen bakdes det lite cupcakes och kl 14.00 kom släkt på stort fika. Tess joinade mig hela dagen eller hela helgen faktiskt, puss till dig. love


Kommentarer
Postat av: tessi_grodan

puss på dig också min plutt

2009-02-04 @ 22:12:08
URL: http://thensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0