geek

Slutade himla tidigt idag, sisiådär runt ett, så har legat och degat i soffan mest hela dan. Försökt hitta Oth avsnitt på någon hemsida så jag kan ladda ner men inte hittade jag några. Kom sedan på att jag kan titta på dom som går på tv på söndagar eftersom att det var nästan exakt dit jag hade avsnitt på skivan. Kan ju inte bli bättre tajming, tjing. Jag kollade just på ett avsnitt från "världens härligaste män" som visades på kanal 5 för ett tag sedan. Ann Söderlund som är programledare är ju helt underbar och himla rolig också. Just det här avsnittet handlade om geeken. Medhane Asefaw som är med som en av geekarna var ju riktigt ball måste jag säga och inte visste jag att Filip Hammar i Filip och Fredrik var en riktig grinpelle, haha sött. Men aa; Face it, geek is the shit. Ja, ett himla bra program det där.

Kommentarer
Postat av: mia

westman's blog ftw! ;D

2009-02-07 @ 13:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0