Bio Bio Bio

Det har blivit rätt mycket bio i veckan kan jag tycka. Förra fredagen var jag och såg Benjamin Button men ma&pa och den var faktiskt bra, bättre än väntat. Igår var jag, my, carro och maddis och såg Mammut, kan jag väl inte rekommendera. Riktigt dålig om jga får säga det själv, förstod inte vad själva handlingen var liskom ... tråkigt. Och, just för cirkus en kvart sedan hem från söder. Var och såg Män som hatar kvinnor med mami&papi. Filmen var så (piiiip) bra! Man måste bara se den, går inte att missa faktiskt. Har just läst boken och ska nu ge mig på den andra, Flickan som lekte med elden.

Just nu sitter hela familjen nersjunkna i soffan och ser på ngt inte allt för roligt program. Lite shopping har jag ju också hunnit med tyyyp skor och ja juste, lite mörkare i håret också. I like. Ha en bra helg pluttisar, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0